субота, 26. јануар 2013.

Treba oprostiti od srca... OTAC TADEJ

     

            ..."Naše misli ne utiču samo na nas nego i na sve ono što nas okružuje. Zato iz sebe treba uvek da emitujemo dobre, mirne i tihe misli. A Gospod nam zapoveda da volimo svoje neprijatelje ne zbog njih, nego zbog nas samih. Dokle god zadržavamo u sebi misao o uvredi koju su nam naneli neprijatelji, rođaci, bližnji - mi nemamo mira ni spokoja.  Treba da se oslobodimo toga. Znači treba oprostiti od srca, sve. Kada se oprosti sve od srca onda kao da ništa nije bilo. Sve je znači oprošteno. Tek tada mi smo saučesnici mira.  I taj mir ne čini samo u nama blagostanje, i radost i utehu, nego i svima kojima upućujemo naše misli koje su mirne, tihe, pune ljubavi i dobrote. Svi to osećaju."

                              Da bismo stekli mir moramo savest svoju umiriti

                "Mnogi mi se obraćaju i kažu da ne mogu sačuvati unutrašnji mir. Pa ne može se sačuvati unutrašnji mir, dokle god nas naša savest za nešto izobličava. Moramo, dakle, svoju savest umiriti. To je uslov da Gospod pogleda na nas i Svojom blagošću. I daće nam Svoju blagost, a blagost je Božanska sila koja deluje svuda, a osobito u onim dušama koje od srca traže Izvor života, koje traže Gospoda. Gospod još kroz starog Proroka kaže: "Sine, daj mi srce svoje!", jer jedan je mir svuda, i to je Božanski koji se seje (u svakoj duši) i daje utehu svakoj duši."


                              Mir i radost - najveće bogatstvo


                "Mir i radost svima od Gospoda! Jer mir i radost najveće je bogatstvo i ovoga i onoga sveta. Za tim mi svi čeznemo. Mi možemo imati ovde na zemaljskoj kugli mnogo, sve što želimo, ali ako nemamo mira, ništa nam ne koristi. A mir dolazi od Izvora mira - od Gospoda. Gospod, kada se obratio učenicima Svojim...prvo što im je uputio bilo je: "Mir vam!" Tako i ja želim svima vama mir i radost od Gospoda!"