среда, 20. мај 2015.


"Isus im reče: "Pokazao sam vam mnoga dobra dela koja dolaze od Oca. Za koja od tih dela me kamenujete?
"Zbog dobrih te dela ne kamenujemo, odgovoriše mu Jevreji - nego zbog hule što se praviš bogom, iako si samo čovek."
Isus im odvrati: "Ne stoji li pisano u vašem Zakonu: "Ja rekoh: bogovi ste. Ako, dakle, Zakon naziva bogovima one kojima bejaše upućena reč Božja, a Pismo se ne može uništiti - kako vi meni, koga posla i posveti Otac, velite, "huliš zato što rekoh: "Sin sam Božji? Ako, dakle, ne činim dela svog Oca, i dalje mi ne verujete. Ali, ako ih zbilja činim, makar meni i ne verovali, verujte delima da znate i sve više spoznajete da je Otac u meni, i ja u Ocu." (Isus Hrist u Jovanovom Jevanđelju, poglavlje Isus jedno sa Ocem)


"Isus: "Oče, zahvaljujem ti što si me uslišao. Ja sam znao da me uvek uslišavaš, ali ovo rekoh radi ovde prisutnog sveta, da veruju da si me ti poslao." 
Rekavši to, viknu jakim glasom: "Lazare, izađi." On izađe. " (Hrist, Jovanovo Jevanđelje, Uskrsnuće Lazarevo)